Optymalizacja procesów

Większość implementacji platformy elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk obejmuje obszary zarządzania procesami, archiwizacji i obiegu dokumentów, stając się jednocześnie integratorem z innymi systemami.

Finanse

  • Kilometrówki
  • Zaliczki
  • Faktury
  • Delegacje
  • Noty korygujące

Zakupy

  • Zamówienia
  • Gwarancje
  • Zapytania ofertowe
  • Zapotrzebowania
  • Oferty

Administracja

  • Umowy
  • Pisma sądowe
  • Protokoły
  • Zarządzenia
  • Aneksy

Kadry

  • Wnioski urlopowe
  • Karty ocen
  • Dok. personalne
  • Intranet pracowniczy
  • Wnioski premiowe

Obsługa klienta

  • Wnioski
  • Dok. projektowe
  • Reklamacje
  • Zgłoszenia serwisowe
  • Zlecenia

Logistyka

  • Dokumenty RW
  • Dok. transportowe
  • Potwierdzenia
  • Atesty
  • PZ/WZ



Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów w zakresie optymalizacji procesów proponujemy wykonanie analizy. W pracach analitycznych udział biorą doświadczeni wdrożeniowcy, którzy niejednokrotnie przeprowadzali tego typu prace u naszych pozostałych Klientów.

Każdy projekt realizowany przez PrimeSoft Polska Sp. z o.o. poprzedzony jest szczegółową analizą przedwdrożeniową, która określa możliwość wykorzystania zasobów informatycznych we wsparciu procesów biznesowych. Analizie zostają poddane zasoby informacyjne firmy, jej infrastruktura informatyczna oraz zachodzące procesy organizacyjne i strukturalne. Tak dokładne obserwacje umożliwiają późniejszą optymalizację procesów.

W ramach analizy doświadczony wdrożeniowiec dokonuje diagnozy, zapoznaje się z aktualnym stanem oraz sugeruje zmiany procesów wraz z propozycjami usprawnień. Na podstawie analizy opracowane zostają założenia projektu oraz jego zakres, a także doprecyzowaniu podlega harmonogram projektu.

Usługa doradcza jest adresowana do wszystkich przedsiębiorstw, w których niezbędna jest optymalizacja procesów biznesowych, głównie celem eliminacji strat oraz minimalizacji kosztów ponoszonych przez przedsiębiorstwo.

Nasi certyfikowani specjaliści:

Analiza przedofertowa wykonywana jest standardowo przed wdrożeniem systemu workflow i oparta na ogólnych założeniach wynikających z doświadczenia wdrożeniowego firmy PrimeSoft Polska

Hosting
W przypadku tej usługi aplikacja V-Desk alokowana jest na dedykowanym serwerze znajdującym się u dostawcy, natomiast Klient uzyskuje bezpieczny dostęp poprzez sieć Internet. Dostawca zapewnia nie tylko bieżącą opiekę nad samą aplikacją, ale również nad narzędziami wspomagającymi, jak i samym sprzętem. Dostawca w szczególności przejmuje na siebie obowiązki utrzymywania kopii bezpieczeństwa systemu i danych.

Upgrade & Support
PrimeSoft Polska Sp. z o.o. zapewnia swoim Klientom stałe wsparcie oraz opiekę techniczną. Naszym celem jest w szczególności:

Usługa ta jest indywidualnie dopasowywana do Klienta. Klient ma zagwarantowany stały kontakt z konsultantem, pomoc przy rekonfiguracji istniejących procesów lub implementacji nowych procesów, dostarczanie i instalację aktualizacji oprogramowania, sprawdzanie oraz akceptację zmian wprowadzanych przez Klienta we własnym zakresie. Usługa obejmuje serwis i wsparcie techniczne w gwarantowanych czasach, nowe wersje systemu, uaktualnienia do systemu, rozszerzoną dokumentację, jak również platformę deweloperską oraz testową.

Dokładamy wszelkich starań, aby kompleksowo obsługiwać naszych obecnych, jak i przyszłych Klientów. Optymalizacja procesów zachodzących w ich przedsiębiorstwach jest dla nas niezwykle istotna.

Klienci Primesoft Polska